PODPORA a SERVIS
RIEŠENIE OPRAVY V ZÁRUKE
Pre produkty Toshiba a Dynabook poskytuje podporu autorizované servisné stredisko. V prípade riešenia chyby kontaktujte servisné stredisko C SYSTEM CZ a objednajte si servis pre váš produkt. Viac informácií a postup riešenia záručnej opravy ostatných výrobcov nájdete nižšie.
POZÁRUČNÝ SERVIS
V prípade, že potrebujete cenovú ponuku na servisný úkon alebo ste nenašli požadovanú servisnú službu, kontaktujte náš e-shop, a my vám konkrétny servisný úkon vrátane náhradných dielov (pokiaľ sú potrebné) naceníme.
ROZŠÍRENIE ZÁRUKY
V prípade, že ste nenašli požadované rozšírenie záruky alebo potrebujete poradiť s výberom záruky pre vaše zariadenie, kontaktujte nás.
Kontaktujte OBCHODRIEŠENIE OPRAVY V ZÁRUKE PRE IČO
Pred zaslaním notebooku / PC do servisu sa prosím uistite, že sa nejedná o softvérový problém. Pre vylúčenie softvérového problému vám odporúčame zálohovať dáta a vykonať obnovu systému do pôvodného továrenského nastavenia (prostredníctvom utility eRecovery).
POSTUP NAHLÁSENIA OPRAVY
Prejdite na stránky autorizovaného servisu C SYSTEM CZ a objednajte si servis pre váš produkt. Autorizovaný servis vás môže kontaktovať telefonicky, e-mailom alebo iným spôsobom.
RIEŠENIE OPRAVY V ZÁRUKE BEZ IČO
(fyzická osoba nepodnikateľ)
Po odoslaní reklamačného formuláru vás budeme kontaktovať ohľadne ďalšieho postupu reklamácie.
Tlačiarne EPSON
Pre reklamáciu tlačiarní EPSON kontaktujte servisné stredisko Prime Service s.r.o.
OSTATNÉ PRODUKTY
Pre reklamáciu spotrebného materiálu a príslušenstva Toshiba a Dynabook (brašne, káble, redukcie a pod.) a produktov ostatných výrobcov ponúkaných v internetovom obchode toshiba-shop.sk kontaktujte predajcu:
Euroline computer s.r.o.
(CMC Data)
Svätoplukova 7
036 01 Martin
POZÁRUČNÝ SERVIS
V našom servise vykonávame pozáručný servis na všetky produkty predávané v internetovom obchode toshiba-shop.sk.
Pre nacenenie pozáručnej opravy postačuje vyplniť formulár a vyžiadať si cenovú ponuku, alebo doručiť zariadenie do nášho servisného strediska v Martine. Analýzu poruchy a ponuku na servis väčšinou nie je možné spraviť na diaľku, preto vás môže servis požiadať o doručenie tovaru do servisného strediska v Martine.
TOVAR DO SERVISU JE MOŽNÉ DORUČIŤ:
- OSOBNE NA PREDAJŇU
- ZASLAŤ KURIÉROM na našu adresu
- OBJEDNAŤ ZVOZ DO SERVISU (balík do 10 kg)
CENOVÁ PONUKA
Pokiaľ chcete využiť zvoz zariadenia do servisu, vyplňte vo formulári adresu na vyzdvihnutie zásielky. Odoslaním formulára súhlasíte s podmienkami a cenou za poskytnuté služby.
VYSTAVENIE PONUKY
Po analýze poruchy vám zašleme cenovú ponuku na servisnú službu alebo opravu, vrátane potrebných náhradných dielov.
AK VÁM CENOVÁ PONUKA NEVYHOVUJE
Pokiaľ s cenovou ponukou na opravou nebudete súhlasiť, bude vám účtovaný poplatok za základnú analýzu a nacenenie opravy:
29,90 € s DPH
SERVIS
Ak budete s opravou a cenou podľa ponuky súhlasiť, bude vám účtovaný poplatok za základnú analýzu a cena za poskytnuté služby, doprava zariadenia späť k vám je bezplatná.
POKYNY PRE SPRÁVNE ZABALENIE ZÁSIELKY
Zasielané zariadenie je nutné riadne zabaliť tak, aby pri preprave nedošlo k jeho poškodeniu. Reklamované zariadenie zabaľte najlepšie do originálnej alebo inej pevnej krabice. Priestor medzi obalom a produktom vyplňte obalovým materiálom a uistite sa, že sa zariadenie ani priložené príslušenstvo pri manipulácii s krabicou nepohybuje.